Thursday, April 21, 2011

咁點算呀?

這並非一個問題,而是暗示:你幫我搞掂好了。

我認我大鄉里,做咗咁多年人,真係未見過呢招。

話說兩個女人在一間會議室內搬枱搬凳,兩個女人唔算friend,或者可以說,根本半句話都嫌多。

忽然,甲女向乙女說:「哎呀,乙女,我哋搬唔郁張枱喎,咁點算呀?」

此話當然不是衝著乙女說的,intended listeners為房外的一班男生。

他們聽到後,立刻入房開工。

咁點算呀呢招,對同性就冇乜用。

我真係要學嘢喇。

3 comments:

  1. 點算呢d咁簡單的野都要咁兜圈?

    呢下見識下就得, 低手野唔需要學.......

    ReplyDelete
  2. 比人"點算呢"時,我應該點算呢?

    ReplyDelete
  3. 聽到一d我唔想聽的野, 我會當聽唔到。

    ReplyDelete